Zwroty i Reklamacje
Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Skorzystaj ze zwrotu lub reklamacji.
Reklamację możesz złożyć pisemnie na adres: ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@dermzlabs.pl.
Ze względów higienicznych, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów.
Zalecamy, abyś w opisie reklamacji podał:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży;
- oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Cenimy Twój czas. Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie.
Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z nami pod numerem telefonu +48 22 211 88 00. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.